Followers

Monday 9 May 2011

08 MAY 2011

ASSALAMUALAIKUM
hye alls...
huh ! skang ni cuaca kat PULAU PINANG ni panas sgt , seriously btul2 tak tahan , rasa mcm duk kat dlm microwave ja . . .
air dlm peti ais mak sejak akhir2 ni laku gila . . .
HAHAHA
okey all . . .
entry sebelum ni kan CYCY ada gtw yang hari ni adalah birthday
NADZUAN SAID
wee~~
da 24 tahun da :)
untuk pengetahuan semua , kami da couple nak masuk 3 tahun da . .
walau banyak kali kami couple n break . . .
dlm 3 tahun kami couple tak pernah sekali pon kami celebrate birthday berdua . . .
even birthday CYCY or birthday NADZUAN :)
ada sebab kami tak celebrate . . .
sbbnya NADZUAN duk ipoh and CYCY lak seperti yg anda semua tahu la stay penang . . .
mmg la , ipoh n penang tak jauh . .
kami tak jumpa pon atas faktor dia kerja gak . .
dia bkn boleh sewenang-wenang nak kuar . . .
kena ada cuti baru boleh jumpa . .
kdg sampai 3 bulan kami tak jumpa . . .
kesian kan ??
so , kalu birthday salah sorang kami . . .
kami akan abes masa dgn bergayut phone ja . . .
[tu pon sebab dapat free call :)]
tadi pagi pon bgayut sampai subuh , stop pon sbb nak solat subuh . .
abeh ja solat subuh then breakfast CYCY tido tak sedar diri sampai kul 12PM . . .
WAHHHH !!!
nampak sgt tak kerja kan ??
yayaya . . .
saya  tgah penganggur skang ni . . .
HAHA
okey , entry ni sebenarnya nak wish birthday
MY BOO
ja . . .
HAHAHA. . .
tapi da melalut da ni . . .
okey . . .


hye
NADZUAN SAID
SELAMAT HARI RAYA
eh,eh
silap lak . . .
[puasa pon tak ganti lagi]
HAHAHA . . .

HAPPY BIRTHDAY NADZUAN SAID

saya da ucapkan kat awak tadi :p
so , dlm ni tak yah la nak ucap-ucap eh ?
HAHAHA
saya tak dapat nak bagi hadiah sekarang sbb kita jauh . . .
insyaallah kalu kita jumpa nnt saya bg hadiah eh ?
skang ni saya hanya mampu bagi ni ja kat awak . . .
TUTUP MATA
pleaseee !!!
saya kira sampai sepuluh baru buka eh ,eh ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

tadaaaa !
tora datang lagi !




weee ~~~
yang ni ja saya mampu buat dari jauh awak :)
harap awak suka :p
iloveyou


okey la all , sampai sini ja entry kali ni . . .
insyaallah kalu umur panjang ada la lagi entry lepas ni . . .
^^
have a nice day all
ASSALAMUALAIKUM
^_^

thanks baca ! ily ♥

do like sygg !

No comments:

Post a Comment