Followers

Tuesday 17 May 2011

SELAMAT HARI GURU :D

ASSALAMUALAIKUM semua :)
hari nih adalah hari guru , so SELAMAT HARU GURI untuk semua guru didunia nih . . .
especially untuk guru-guru di SEKOLAH TABIKA PERPADUAN MAK MANDIN , SEKOLAH RENDAH SEBERANG JAYA , SEKOLAH RENDAH SERI TASEK , SEKOLAH MENENGAH BANDAR TASEK MUTIARA . . .
okey , semalam duk tgah dok online fb cycy dpt IM CHAT dari yus (schoolmate) . . .

dia tya , cycy ada ucapan apa2 tak untuk cikgu2 sekolah kita ? yus nak wat kad besar then sapa ada ucapan boleh gtaw yus , yus letak . . . *ni untuk sekolah menengah ye :)
so trus sampai dlm otak ucapan ni . . .  

UCAPAN : kegigihanmu dalam mendidik , tidak akan kami lupakan...
TERIMA KASIH CIKGU . . .
KEPADA : CIKGU FADHIL
DARI : AMIRA AMIRUDIN (wakil kelas a.k.a ketua kelas mpv08-09)
KELAS : mpv08-09

nampak tak KETUA KELAS tuuuu . . . hahaha . . .
yup utk cikgu fadhil a.k.a bapak . . .dialah cikgu yang terbaik skali :)
thanks cikgu sebab ajar saya mcm2 , even dlm kelas tu saya yang paling nakal , paling byk wat masalah , paling banyak melawan cikgu2 yg mengajar kelas kita . . . wuuuu~~ sorry cikgu sbb nyusahkan cikgu :(
cikgu gak byk bg nasihat untuk mulakan bisnes , skang saya dah ada bisnes sendiri . . .
maybe ni semua berkat usaha doa cikgu :)
terima kasih banyak-banyak cikgu . . .
jasa cikgu tak dapat saya balas , hanya allah saja dapat membalasnya . . . saya hanya mampu berdoa dari jauh saja supaya cikgu sihat dan panjang umur . . . :')
tak lupa juga untuk cikgu shafina a.k.a mummy pina cikgu sains kesayangan saya . . . cikgu ni plak byk dgar saya nangis , samada hal study mahupon peribadi . . . seriously mummy pina byk bg nasihat . . .
saya sayang cikgu saya walau byk cikgu yang anti saya , tapi saya tak kacau depa kan , kan , kan ?
 
SAYA RINDU SMKBTM :(

so , lepas IM CHAT dgn yus , tetiba si syukri muncul lak dlm IM CHAT then bergosip lak ngn dia nih . .
da tu tetiba ja dia ajak g skolah (harini) , dlm keadaan terkesima trus janji ngn dia jumpa kat skolah pkul 9am . . .
cycy pon kunci la jam kul 8am , semangat la nak g sambut hari guru kat skolah . . . bila kuar ja nk g start moto . . . tgok-tgok tayar moto pecah :(
adoii ! lambat gak la sampai skolah , dlm 11am baru sampai . . . masa cycy sampai tu da dekat nak abeh da majlis sempat jumpa beberapa cikgu ja . . . so , sempat la gak dari tak sempat :)
seriously , rindu nak sambut hari guru kat sekolah . . .sekurang-kurangnya terubat gak la perasaan tu :)
okey all , ngntok da nih . . . insyaallah esok ada la entry lg :)
ASSALAMUALAIKUM semua :)

p/s : jaga diri , penyimbah asid masih berlegar-legar diluar nuh :(
*takut!

thanks baca ! ily ♥

do like sygg !

No comments:

Post a Comment